tisdag 12 augusti 2008




bloggare vet jag inte riktigt om jag är. Tänkte mest att denna blogg kan vara bra för mina närmsta då de kan följa mina äventyr framöver. Mitt nästa mål är Island och där kan det bli riktigt intressant för er här hemma att se och läsa om hur jag mår osv.


Kom nyss hem från underbara cypern där jag var iväg med dessa 3 brudar. Idag är jag ledig och det är otroligt skönt, då jag fått tid att tänka på allt som komma skall.



Nu idag har jag insett att Island närmar sig och att jag faktiskt ska åka nästa torsdag.
För er som inte riktigt förstått vad jag ska syssla med i Island tänkte jag berätta lite kort om det. Jag själv vet inte riktigt vad mina arbetsuppgifter blir utan dte får man reda på när man kommer dit. Men det jag har sökt för är att raka får. Jag åker dit med två riktigt goa fröknar, Elisa Torstensson och Isabell Melander. Jag är säker på att vi kommer stor trivas ihop.



Vi ska åka till en ort som heter Husavik som ligger lite utanför Reykjavik. Det kommer bli ett riktigt stort äventyr och en upplevelse i sig.






Nu ska jag kolla när mina brudar i Brämhults IK vinner sin andra match för året.

Inga kommentarer: